Monday 21 May 2012

Separuh Jiwa Ku Pergi~

21 Mei 2012, 1 Rejab tarikh keramat yang aku takkan lupa buat selamanya.
Aku kehilangan 2 benda yang paling aku sayang,
dan sangat berharga untuk hidup aku. 
When i lost both of them, part of my life pun turut sama pergi.


~Kosong. 


Aku kena mula semula.
Lagu aku boleh donload secara percuma.
Begitu juga dengan movie.
Tapi gambar?
Wajah aku yang masih belum akil baligh, gambar aksi terlarang.
Yang aku takkan dapat balik walau selaut dalam air mata jatuh.
Itu harta yang sangat berharga bagi aku.
Lebih bermakna dari nilai camera dan latop itu sendiri.


Aku tak marah kamu.
Tapi apa yang kamu ambil itu jiwa aku.
Takkan dapat tukar ganti walau aku mampu beli lebih dari itu.
Harap kamu faham erti sentimental value.


Kamu yg terambil Canon EOS 1100D dan Notebook Dell,tlg pulangkan.
Aku takkan doa bala buat kamu,
Aku takkan baca Yassin doa perot kamu kembong macam ikan buntal.


Moga kamu jadi manusia yg lebih berguna.
Pecah masuk rumah orang dan mencuri itu perbuatan keji tahu?


Aku berlagak cool.
Tunggu dia balik.
Peluk.
Lap hingus kat bahu dia.

"Berhenti menangis, nanti muka kamu huduh.."

*tarik nafas dalam*

Cuba untuk ..

*senyum*


selamat tinggal dunia ku ~