Wednesday 11 July 2012

Love,Friends,Families, and Foes.

Morning.

Makin kurang hapdet status di Fesbuk.
Honey minta aku low profile je kat Fesbuk.
Stalker sentiasa cari punca.
Mahu mencarut dan mengarut di Twitter, kurang aktif.
Jadi disini tempat aku luah rasa.

Honey kejut bangun kerja hari ini.
Pagi2 lagi kau sudah buat aku ketawa guling2.
Manja aku hanya kau rasa.
Bahagia.
Terima kasih Tuhan atas rasa ini.

But deep inside, i'm afraid...
because whenever i got too happy, something bad always happens.
Try to enjoy the moment, just follow the flow.

and always hoping for a better tomorrow..



Next week dah start Ramadhan.
Syahdu.
Rindu 2 cinta aku di sana.
Ma & Abah.. i really miss both of u.
Dik Ya too.


Weekend ni Jue ajak pergi Pahang.
Sebelum sambut pose. Nanti dah tak larat jalan.
Bella, i miss u much. Bila dapat peluk kau lagi?
Olah, sejak kau kawen, menyepi.
Encik BO, nanti i sedih, i cari u k. (*sengih*)


Kita takkan selalu dapat dapat yang kita nak.
Kita takkan dapat semua nya dalam masa yang sama.
Takkan mampu puaskan hati semua manusia.
Cuma aku doa jangan Kau ambil hati2 yang aku cinta dan hati yang cinta aku.
Kerna aku perlu mereka.

Apa lagi aku nak minta
Bila tuhan dah bagi 
Segala-galanya. 
Syukur.



:)
moga kaki ini kuat melangkah
The Strand