Thursday 12 July 2012

Bitter. Life. Coffee

Sejak aku kerja part time sebagai gadis bunga, badan rasa lesu saja. Even kerja tak berat seperti mengangkat batu atau pasu bunga, cari idea untuk deco bunga juga adalah satu hal yang meletihkan.
Gaya macam tak lama je. Semalam aku nampak janda anak 2 Rita Rudaini lalu depan Pretty Petals, dia fotogenik. Dlm tibi cam mak dara, kat luar betul2 cam janda. Takpe, anak2 dia comey.
Kelmarin aku nampak Jue Aziz lalu depan Pretty Petals, cun, flawless skin, tapi gemok. Sebab tu Jehan tinggalkan dia kot. Pagi ini di opis aku menghidapi rasa mengantuk yang teramat sangat. 
Laloq.Rasa macam ada orang suap aku pil khayal. Padah balik lewat malam tadi. Selesai kerja part time, sambung berfoya.Sampai saja rumah, tanpa pandang kiri kanan, terus merebahkan diri.
Aben bising aku tak mandi sebelum tidor.Aku pekak kan telinga,Tarik selimut.
Tertidor bersama spek yang lupa dibuka. Padan la dlm mimpi malam tadi aku nampak clear jer.
Honey merajok aku tak wish gudnite. Cis. Spesis kanak2 Ribena yang suka minum susu Anlene.
Nanti2 la aku pujuk dan sogok kau. Aku mahu minum Nescaffe Brown & Creamy. Best~
Tenggelam dalam syurga dunia.

kalau dah ngntok, tidor dlm bilik karok sementara tggu mereka melalak pun aku mampu.
boleh celen?