Sunday 19 June 2011

Jejak kasih ke Negeri Sembilan

11/6/11 -Selepas selesai upacara merenjis doa di kenduri Ain & Dayah , kami bertiga terus mngenakan pakaian yang menutup aurat . Bergerak ke Seremban ,Negeri Sembilan dengan melalui jalan darat. Namun , tujuan utama kami ke sana bukan lah hendak mnyertai pertandingan bermain batu seremban .Niat suci aku dan Bellamar adalah ingin menjejaki semula kawan2 yang terpisah jauh dan hampir bertahun lama nya menyembunyikan diri masing2..---> aku & Bellamar penah duk Seremban 2 pada 2007 :) sementara Olah , kami hanya jadikan beliau sebagai driver kami utk kesana ! hahaha..

Selepas menukar bermandi manda dan bertukar pakaian di R&R Sungai Buloh
Perasan tak ada pakcik yang usha dari jauh tuh? Beliau pernah menyatakan hasrat suci beliau utk menyunting Bellamar mjadi bakal isteri beliau yang ke 4 , namun..ditolak mentah2 oleh Bella kerana dihati nya masih ada chenta buat  Ammar !



 Taman Tasik Jaya , Senawang
singgah sebentar di rumah salah sorang pejuang Taliban yang lari menyembunyikan diri nya di Malaysia kerana ketua beliau , Osama Bin Laden maut dalam sebuah nahas jalan raya.
( bukan kisah benar )
 

11/6/11 - Lepak kat restoran di Garden Homes , Seremban 2
layan bola final piala FA ! Kemenangan bpihak kepada Ganu melawan Kelate 2-1
Kekalahan Kelate adalah diakibat kan Encik Daud Sue menanduk bola ke gawang sendiri ! hahahaha..
( abe..mu make rasuoh ko ? )


 bersama Keynah & Asiah :)
dorang dua nie dah nak kawen ,smpat berposing semasa bekpes sblum dorang gerak ke krusus kawen
 - my ex clasmate 03 / 07 -


bekpes buat kali kedua :)
gambar aku dan Bella bersama - sama anak2 terbuang yang terbiar , kami kutip dan bawak dorang bekpes skali..hahahaha ! ( bukan cerita sebenar )

Selesai mjamu selera dengan makanan segera yang tak mengeyangkan , perjalanan diteruskan ke Putrajaya ! 
Yuhu !!! :)