Saturday 18 June 2011

Selamat Pengantin Baru Ain & Dayah

~ Sila jangan keliru dengan tajuk entry di atas. Ain & Dayah bukan lah pasangan lesbian yang telah berjaya menjejak kan kaki mereka di mahligai indah. Mereka berdua adalah pasangan kembar seiras yang dilahirkan tak cukup bulan pada 21tahun yang lalu ! Okay..dorang dua ni ex clasmate aku masa aku darjah 6 dulu.Sama2 meniru dalam kelas , namun bagaimana pun , aku saja yang mendapat 4A dalam UPSR.Hahaha..Dah , itu kisah silam !

Tahniah aku ucapkan buat mereka berempat.Semoga perhubungan kekal hingga nafas yang terakhir !
p/s : sampai sekarang aku masih tak kenal , mana satu Dayah dan Ain.!
Selain dari wajah cantek yang seiras , mereka juga dikurniakan gigi yang sama susunan nya , serta bau mulut yang sama ! Allah Maha Besar !



 " Ya Allah , sejahtera kan lah hubungan mereka , dan bahagia di bawah naungan keredhaan Mu ! Semoga cinta mereka kekal didunia dan kembali bercinta di syurga kelak ! Amin "