Saturday 21 January 2012

Learn To Live #4

NO HEADACHES PLEASE! 

Perjalanan masa yang terasa sekejap nya. Dah masuk 4 bulan aku tinggalkan dunia di seberang sana.


2012, tiada banyak yang aku pinta dari kamu.


Hanya mahu yang terbaik dari tahun sebelum nya. Atau celakalah aku kiranya tidak.

fireworks

awesome!


Disebabkan aku kurang gemar pergi ke tempat yang begitu sesak dengan pelbagai manusia dan untuk mengelakkan aku diraba tanpa disedari, walaupun Abg Ad menghasut ku untuk menyambut New Year di Merdeka Square. Akhirnya,aku memilih untuk menyambut New Year di The Strand, Kota Damansara bersama 2 orang bodyguard yang mereka juga adalah pasangan songsang , Abg Ad dan Abg Hafiz. ( okay,yang itu fitnah)


DJ! Please dont stop the music!

Oleh kerana dada kami penuh dengan ilmu agama, kami kembali ke pangkal jalan dengan memilih untuk menyambut New Year dengan acara yang lebih bermoral. Dan setelah berjalan tanpa arah,dan tak tahu nak kemana, kami bertukar menjadi hantu durian dengan melantak 3 biji durian di Uptown Kota Damansara.


Pastikan selepas makan doyan, anda memakan DoubleMint pula hookay!

Abg Ad & Abg Hafiz..romantis couple di malam New Year.haha..

Mangsa rasukan hantu durian 































Nyam..nyam....nyam...


21 hari sudah berlalu..