Friday 17 August 2012

Pulang Perantau

Tanjung Malim


Kota Damansara – Teluk Intan / 16.8.2012
Long journey.. rider with my baby, AGJ 1136.
Gerak 4.30pm, tiba 7.30pm, terus berbuka walaupun tak puasa. Hehe.
Ramai yang risau keselamatan aku,  terima kasih semua.
Aku dah selamat sampai.
Susah jugak bila jadi gadis over independent ni, semua benda kau nak survive sendiri.
Kasar tak bermakna aku nak jadi jantan, jauh lagi nak jadi pengkid.
Ini diri aku, dari kecil semua benda kasar mencabar nak cuba. Sebab tu aku pantang dicabar.
Ego  tinggi melangit.  Hihi.
Biar orang nampak aku macam jantan, perempuan aku, kau je rasa.
Biar orang lain nampak aku kasar kat luar, lembut kat dalam..kau sorang je tahu. ;)


Misi menghabiskan wang 500ratus dalam satu malam ! Jom shopping !!

Cis, masih bersemangat mahu raya walaupun puasa tak penuh!