Tuesday 6 November 2012

Pilihan

i've made mistakes, and I've learn a lot,
i am living life as it is now, going with the flow.
nasihat abg Ard, takde istilah terlambat dalam membuat kebaikan, tapi kalau boleh, cepat2kan.
now its time for a happy ending.
banyak benda dah lupa, kena mula semula,
banyak benda dah berubah, banyak benda kena kejar,
kutip balik apa yang pernah aku tinggal dulu,
fill up a registration form,
sambil mata usha awek cun, pengkid buruk, mamat gay jambu, jejaka kacak.
lelaki misai perut boroi, lecturer pakai tudung tapi seksi.
Senyum >_<
Dari pagi perut hanya lapah sandwich tuna, kembali kosong, wajib cari makan lagi,
Jauh perjalanan, tapi ada jodoh lak jumpa kat sini.
Sambil betulkan tali kasut, terpandang wajah itu,
Pernah kenal,
Along Zulhasna.
Dia tak cam aku, memang takkan perasan kalau aku tak tegur dia.
Yang berubah aku, penampilan, rambut, dan pakaian memang takkan sama macam pertemuan dulu.
Dia tanya apa punca. kenapa. dengan siapa. jawapan aku, aku selesa dengan gaya. kembali sorang dan bahagia.
Ada kawan teman makan,
Banyak benda cerita, lama tak jumpa.
Pengalaman yang sama, mangsa orang sama.
Kelakar.
Dua2 pernah jadi bodoh, hilang kewarasan.
Yang mana nak kekal dalam kebodohan, itu pilihan.