Thursday 26 July 2012

Dedikasi 10#

Bosan2 kat opis, bila bos masuk baru pura2 sibuk, padahal tak de pom nak buat. Kalau la beliau tahu dari kul 8pagi - 5ptg rutin harian aku hanya online Fesbuk,layan Youtube dan baca gosip di BeautifulNara. Tapi bulan2 puasa ni aku kurang kan aktiviti2 kurang sihat itu dan mengantikan nya dengan aktiviti yang lebih berfaedah seperti bermain game. Main game takpe, tak batalkan puasa. Mungkin kurang sikit  pahala puasa. Jangan main benda lain sudah lah. Eh?




Di wall Fesbuk, budak2 Futsal D'Blizt semua tagged benda ni. Aku pun try la.

1 : Orang pertama aku tatap wajah nya saat aku dilahirkan. Ma..always there for me :)
2 : Sangat baik,kacak dan pandai masak. Tapi mulut cam mak lampir. Kerja mung mengeji ku saja.
3 : My lil bro, kuat membebel dan bajet gud2. Gud luck for SPM.
4 : Ehem..  :) senyum, tak perlu kata apa2.
5 : Hitam manis,hai hitam manis,pandang tak jemu, warna kulit gelap skit sebab anak askar. ( gurauan racist )
6 : Aku lepak dengan kau pon terasa seksi.
7 : Chef2 kacak yg hebak2 belako. Fuh~
8 : Bro, I miss u.. ( blushing titber )
9 : InsyaAllah adik :)
10 : Yang ni tak tahu kat mana yang satu jiwa.. Jiwa Perak kot. Hehe.


p/ s : Minggu yang tak brape nak excited. Dresup pon cincai2, kalau ada baju yang tak perlu nak di iron, itu yg aku sebat dulu. Pakai sandal Hawkeye jer. Malas nak higheel2 dah. Sekali skala pakai juga higheel Charles & Keith yang Honey belikan. Jaga hati. Makeup? Memang tak la, muka zombie ni hari2 dtg opis. Nape ek..nak monopouse ke, tapi kitaran peiod masih normal. Ish..* menung*