Friday 17 June 2011

N.E.K.A.D.KU

Hampir 2 bulan belog aku ini dicipta.Dan sekarang baru kesempatan nak di kemas kini ( skema nya ayat ku ) hahaha..Followers plak boleh dikira dengan jari.ok..1,2,3,4 --> 4 ketoi ja. :)
Tak kisah la , aku kini telah bertekad utk menjadikan belog yg dah 2 bulan berkepam ini sebagai tempat dan medium utk aku melepaskan nafsu serakah ku dengan cara yang halal..
Dan demi menebus kesalahan dan kecurangan ku terhadap belog ku ini , aku memasukkan 3 entry sekaligus.Hebat bukan?



Entry yang aku maksudkan ialah mngenai
*Personal Life
*Journey
*Carier


       * tukun yang tekun
 
Tujuan utama aku mbikin belog ni , bukan lah utk mjadi terkenal sperti Hanis Zulaikha mahupun mcari publisiti murahan seperti Sasha Sandra ( bukan nama sebenar ) juga bukan mncari duit sampingan dgn mjadi papan iklan kerana disaat entry ini ditaip , tiada sebarang iklan cupcakes mahupun iklan ubat tenaga batin disiar disini.( sebenarnya aku yg tak daftar kat nuffnang lagi ) hehehe..
Namun begitu , tujuan sebenar aku hanya lah mahu mencari ruang dan peluang untuk aku mengarut dan mencarut secara terbuka , mbuat entri yang berbaur fitnah , serta berdakwah secara moden.hahaha..
Belog ini juga akan ku warisi buat anak cucu ku kelak bila aku sudah tiada nanti.
                                                             ~ the end~